| Benvido ao O Foro do Racinguismo. Estas vendo o foro como invitado. Rexistrate para poder disfrutar ao 100% do foro. Únete! Se xa eres un membro, accede a túa conta. VOLVEREMOS!!!! |
| Pezuña: Post oficial | |
|---|---|
| Topic Started: Apr 29 2006, 11:19 AM (3,039 Views) | |
| wu-ming | Oct 16 2006, 11:08 AM Post #101 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
por iso esta a venta. canto pedirei por este outro (entrenando resistencia) laudio Mazzolenni Edad : 25 Sueldo : 1335 Resistencia : 51 Sprint : 8 Montaña : 86 LLano : 42 Pavés : 18 Tecnica : 70 Descenso : 60 Colinas : 55 Agresividad : 36 Crono : 67 TraEqui : 38 ademais pode valer pra grandes voltas |
|
«continuar caminando hacia Ítaca y alcanzar un horizonte que se aspira conseguir» A mellor animacion nun estadio sempre...Licorka (no caso de dar chegado) | |
![]() |
|
| takinardi | Oct 16 2006, 11:25 AM Post #102 |
|
Mito Racinguista
|
Pues no lo vendas. Yo tengo la costumbre de no vender a quien me puntúa, y ese creo que puntúa en 3ª. |
![]()
| |
![]() |
|
| wu-ming | Oct 16 2006, 11:32 AM Post #103 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
Que puntua en terceira xa o sei ademais acabo de fichalo pero se ascendo quedareime con 4 ou 5 e o resto fora!!!! ademais este ano so teño 4 sub23 pois teño o ekipo forte pra ascender este puntuara en segunda??' |
|
«continuar caminando hacia Ítaca y alcanzar un horizonte que se aspira conseguir» A mellor animacion nun estadio sempre...Licorka (no caso de dar chegado) | |
![]() |
|
| takinardi | Oct 16 2006, 11:38 AM Post #104 |
|
Mito Racinguista
|
En alta montaña no puntúa, en montaña-colinas y cronoescalada puede... |
![]()
| |
![]() |
|
| wu-ming | Oct 16 2006, 11:39 AM Post #105 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
pois compreino coa intencion de que puntuase en segunda nunha etapa coma a de hoxe que se necesitaria pra puntuar???? |
|
![]() |
|
| takinardi | Oct 16 2006, 11:47 AM Post #106 |
|
Mito Racinguista
|
Más o menos esto, corredor mío que puntúa entre los últimos en alta montaña: Daniel Acebes Idade : 22 Soldo : 1333 Resistencia : 70 Sprint : 15 Montaña : 89 Chan : 68 Pavés : 9 Técnica : 21 Descenso : 77 Colinas : 33 Agresividade : 23 Crono : 33 TraEqui : 68 Aunque tu corredor, con mucha más técnica, en los descensos iría bastante bien, pero estaría muy justo para puntuar. |
![]()
| |
![]() |
|
| wu-ming | Oct 16 2006, 12:01 PM Post #107 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
agora estou entrenando descenso ao 100% o meto ahi ou mellor metolle todo o ano resistencia? |
|
![]() |
|
| takinardi | Oct 16 2006, 12:03 PM Post #108 |
|
Mito Racinguista
|
Si necesitas resistencia para algunos más pues entrena resistencia, sino deja el descenso. |
![]()
| |
![]() |
|
| wu-ming | Oct 16 2006, 12:09 PM Post #109 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
necesitar necesito moitos tipos de entreno pero voume centrar en meter caña os sub23, como fas pra conseguir eses rapazes tan prometedores???????? |
|
![]() |
|
| takinardi | Oct 16 2006, 12:19 PM Post #110 |
|
Mito Racinguista
|
Joder, con Sergio Arce y Daniel Acebes tuve suerte, me salieron muy buenos y con 19 años, pero en montaña no es difícil sacar buenos canteranos, sólo necesitas resistencia, montaña y descenso, y si te salen con otro atributo por encima de 60, puedes obviar un poco la resistencia. |
![]()
| |
![]() |
|
| wu-ming | Oct 16 2006, 08:03 PM Post #111 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
victoria epica da nova fichaxe do pezuña o italiano claudio mazzoelenni![]() 14000000 euros empregados que dan os seus frutos no primeiro día. camiño de segunda!!!! vibra toda a Toscana de onde é orixinario claudio |
|
![]() |
|
| wu-ming | Oct 18 2006, 09:54 PM Post #112 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
3 tios entre os 10 primeiros e inda asi non fun o millor do día |
|
![]() |
|
| Oli | Oct 18 2006, 10:21 PM Post #113 |
|
110% Ferrolano
|
pois eu os tres ultimos, jojojojojo |
![]()
| |
![]() |
|
| wu-ming | Oct 24 2006, 11:08 AM Post #114 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
dous grandes corredores (un escalador e un croner), a venda no ekipo, ambos puntuan en terceira http://213.97.6.169/cff/team.php?userid=4252 |
|
![]() |
|
| Alexferrol | Oct 24 2006, 01:36 PM Post #115 |
|
Unregistered
|
que insinuas co de puntuar en 3??
|
|
|
| wu-ming | Oct 24 2006, 02:19 PM Post #116 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
que non vos estou ofrecendo calquer merda, se vedes este ano teñen puntos, e mirando os seus numeros vedes que teñen un bo prezo |
|
![]() |
|
| Alexferrol | Oct 25 2006, 05:40 PM Post #117 |
|
Unregistered
|
Puxei polo cronerman pero vamos, o outro non puntua nin comendose 6 kilos de epo..na miña equipa non ten sitio |
|
|
| wu-ming | Oct 30 2006, 08:27 AM Post #118 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
que fago con este??? Hasanby Merkulov Edad : 19 Sueldo : 595 Resistencia : 64 Sprint : 1 Montaña : 40 LLano : 64 Pavés : 44 Tecnica : 56 Descenso : 4 Colinas : 5 Agresividad : 57 Crono : 50 TraEqui : 10 |
|
![]() |
|
| takinardi | Oct 30 2006, 08:30 PM Post #119 |
|
Mito Racinguista
|
Con mucho entreno llegará a ser un croner notable. Si entrenas crono ya sabes. |
![]()
| |
![]() |
|
| wu-ming | Nov 4 2006, 12:40 AM Post #120 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
e perdin o tour con mazzoleni por 4 segundos. a segunda vez que me pasa!!!!!!!!!! |
|
![]() |
|
| Go to Next Page | |
| « Previous Topic · Xogos Online · Next Topic » |

1:13 AM May 23