Welcome Guest [Log In] [Register]
Benvido ao O Foro do Racinguismo.

Estas vendo o foro como invitado. Rexistrate para poder disfrutar ao 100% do foro.

Únete!

Se xa eres un membro, accede a túa conta. VOLVEREMOS!!!!

Username:   Password:
INFACOFE-CONCELLO DE FERROL; De que van??
Topic Started: Jan 13 2007, 11:26 AM (910 Views)
wu-ming
Member Avatar
No Olimpo do Inferniño
Pra mandarme a miña casa un almanaque non moi barato?? non teñen outras prioridades acaso?? que non se molestaran pois xa esta no contedor do papel, sera que veñen as eleccions? me contentaba mais que arranxaran as trincheiras que hai polo inferniño (manuel belando, rio xuvia, fontemoura)
o nunca visto a ofiña de recadacion municipal despilfarrando os cartos en publicidade institucional
«continuar caminando hacia Ítaca y alcanzar un horizonte que se aspira conseguir»

A mellor animacion nun estadio sempre...Licorka (no caso de dar chegado)
Offline Profile Quote Post Goto Top

fondoFerrolSur
Member Avatar
Presidente
Home, publicidade institucional son máis os anuncios na radio en plan "Ferrol ten futuro" e demáis. A verdade é que a min veume ven, porque sempre esquecía a rodaxe e me cobraban recargo... xa sei que é cousa de que eu son un despistado, e nunca encontraba tempo para o domiciliar... Paréceme un pouco triste o do calendario (por outra parte que ten un tamaño malísimo para calquera lugar) pero publicidade sempre se fai por desgraza... como logros nunca fan os gobernantes, teñen que gastar cartos niso... patético...
Soñando soñando... o meu Rácing na Champions

Silveira no te creí nunca... y cada vez menos.

wu-ming
Member Avatar
No Olimpo do Inferniño
fondoFerrolSur
Jan 13 2007, 11:36 AM
Home, publicidade institucional son máis os anuncios na radio en plan "Ferrol ten futuro" e demáis. A verdade é que a min veume ven, porque sempre esquecía a rodaxe e me cobraban recargo... xa sei que é cousa de que eu son un despistado, e nunca encontraba tempo para o domiciliar... Paréceme un pouco triste o do calendario (por outra parte que ten un tamaño malísimo para calquera lugar) pero publicidade sempre se fai por desgraza... como logros nunca fan os gobernantes, teñen que gastar cartos niso... patético...

Pero unha cousa son cuñas de radio e outra que veñan ao meu buzon (propiedad privada) a botar un spam
«continuar caminando hacia Ítaca y alcanzar un horizonte que se aspira conseguir»

Ultras Trinidad
Member Avatar
Director Xeral
yo lo tengo ahora mismo alao de los altavoces del pc jejejje, pues ni me habia fijado de que era jajajajjaja

Posted Image

Si abrazar es rodear con el brazo... ¿Apoyar que es?...

wu-ming
Member Avatar
No Olimpo do Inferniño
Ultras Trinidad
Jan 13 2007, 11:56 AM
yo lo tengo ahora mismo alao de los altavoces del pc jejejje, pues ni me habia fijado de que era jajajajjaja

os altavoces do partido comunista??

Zerban
Member Avatar
Presidente
La publicidad institucional ha existido y existirá siempre, por desgracia. A los pensionistas siempre les envían una carta diciendo q le suben la pensiones y q todo es muy bonito.
En fin en año electoral ya se sabe.......los electores son tontos y no tienen memoria(es lo q dice la teoría política )

Pero últimamente quien se esta dejando una pasta gansa en publicidad es la xunta, con no se q del salario de la liberta, no se q mas de las viviendas, .....

Pd: Esto debería de ir en lo de Ferrolterra, no?
Creimos......y lo conseguimos!!!!!!
Posted ImagePosted Image
Posted Image

HeLLCiTo
Member Avatar
Adestrador
jeje, a mi tb me llego y bien contento que estoy con el calendario xD, el mio esta encima del router :P
Vota al racing

Sigue series en en version original subtitulada enSpanishred al ritmo EEUU

fondoFerrolSur
Member Avatar
Presidente
moi bo o do pc wu-ming... o meu pai dime o mesmo cando falo del... (e tedes razón, o recoñezo, o meu é deformación profesional).

Por outra banda o que dicían, que publicidade institucional sempre se fai, basta ver exemplos como o das subas das pensións, ou xa en eido local, cando se atrasou a inauguración da escola de idiomas para que fose juncal e non bello o "inaugurador", e para dar por todos lados no meu estilo, cando bello instalou a carpa "ferrol vai comigo" na praza de armas para explicar os logros do seu mandato... sempre se fixo e fará... e os baches siguen aí, vendo pasar o tempo e os folletos propagandísticos, igual son a nosa "porta de alcalá"...

mirala mirala mirala mirala mirala
el bache de la trinchera...
ahi esta ahi esta viendo pasar el tiempo...
el bache de esteiro... (bajando desde la puerta de bazán hacia la avenida de esteiro, hacia la rotonda del diapasón, hay uno de la leche que no se ve porque es justo en el cambio de rasante...)
Soñando soñando... o meu Rácing na Champions

Silveira no te creí nunca... y cada vez menos.

Rafinha
Member Avatar
Mito Racinguista
engade os baches da estrada alta do porto... :angry:
Posted Image
Yo no te abandoné en 3ª... Y nunca te abandonaré. OPA RACING, OPA FERROL!!!

Ultras Trinidad
Member Avatar
Director Xeral
wu-ming
Jan 13 2007, 12:00 PM
Ultras Trinidad

jajajja,, no quita quita como mucho la cnt
Posted Image

Si abrazar es rodear con el brazo... ¿Apoyar que es?...

Alexferrol
Unregistered

Sumalle eses cartos dos calendarios(os meus foron ao polbo) con os 24.000 da macrofesta, e arreglas o 90% do bacheado ferrolan
Quote Post Goto Top

Zerban
Member Avatar
Presidente
wu-ming
Jan 13 2007, 12:00 PM
Ultras Trinidad

:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D
Creimos......y lo conseguimos!!!!!!
Posted ImagePosted Image
Posted Image

« Previous Topic · Tema Libre · Next Topic »

OLIVEIRA DISEÑO © 2011.

tiempo en españa en Ferrol

Free counter and web stats