| Benvido ao O Foro do Racinguismo. Estas vendo o foro como invitado. Rexistrate para poder disfrutar ao 100% do foro. Únete! Se xa eres un membro, accede a túa conta. VOLVEREMOS!!!! |
| Steven Cohen; 3ª Temporada | |
|---|---|
| Topic Started: Jun 7 2007, 09:54 AM (7,412 Views) | |
| Borxo | Jan 14 2009, 02:25 PM Post #361 |
|
DIAÑO VERDE
|
Mercenario seguro que es, como todos, pero una cosa no quita la otra. Ojalá triunfe. |
![]() ![]() ![]() Pincha aquí /// El Rincón de Borxo YO NO ABANDONARÉ AL RACING EN 3ª | |
![]() |
|
| milimetros | Jan 14 2009, 02:42 PM Post #362 |
|
Mito Racinguista
|
Repito lo que dije cuando se fue, si CUALQUIER JUGADOR sale en prensa y le echa cojones y dice "me quiero ir del Racing porque me ofrecen más pasta o mejores condiciones deportivas en X club", pues perfecto. Ahora, poner excusas del tipo "echo de menos a mi familia, me voy a mi tierra", y a los dos meses fichar por un equipo incluso rival nuestro, me parece de desagradecidos. Y casos de estos ya pasaron varios en este club como bien dijo Silveira en su día. |
![]() |
|
| ovella negra | Jan 14 2009, 03:10 PM Post #363 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
daquela os que bebian os ventos por chema mato deben estar dandose cabezazos contra as paredes: suplente nun segunda B. Eso si o malisimo Roberto de Souza Titular no Leixoes (a tres puntos do lider benfica) e repito que cando cohen estaba aqui a peña se empalmaba con jaime junior, o lembrades? eu si se o poñian en banda se protestaba, en punta se protestaba. 17 puntos na primeira volta coa sua brillante aportacion |
| |
![]() |
|
| ovella negra | Jan 14 2009, 03:13 PM Post #364 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
Non. Simplemente é un profesional que mira polos seus intereses. non queria xogar aqui tiña unha oferta en segunda e pirouse, cousa normal. Outros abriron a bocaza e non tiñan unha puta oferta, e aqui estan no banco en segunda b...todo un potencial dilapidado!! e que dende logo Benitez non o entende. Que si home que si que as victimas do veiguismo mola que triunfen, que asi sempre temos un argumento con que atacar...e se non é asi inventamos como o conto de nabil non se trataba con veiga e logo resulta que era todo mentira...a onde chega a obstinacion dalguns, manda carallo! |
| |
![]() |
|
| Borxo | Jan 14 2009, 04:35 PM Post #365 |
|
DIAÑO VERDE
|
Esta ben o que dis, pero eu persoalmente xulgo ós xogadores polo seu rendemento no Racing, e no caso de Roberto, obviamente non foi bo. Importame pouco se agora é un crack na liga portuguesa. O de Cohen, en global nas súas 2 tempadas, penso que foi máis que aceptable. |
![]() ![]() ![]() Pincha aquí /// El Rincón de Borxo YO NO ABANDONARÉ AL RACING EN 3ª | |
![]() |
|
| ovella negra | Jan 14 2009, 05:26 PM Post #366 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
O rendimento dos xogadores non resulta tan facil xulgalo dun ano a outro cambiando de equipo e incluso no mesmo equipo. un equipo case identico en xogadores e adestrador pode estar este ano pelexando asceender a primeira e igual o ano seguinte baixa a segunda b de cabeza. A miña opinion sobre Cohen a dixen xa mil veces, eu vexo un xogador con cualidades, algo anarquico (o cal pode ser sua maior virtude á vez que seu maior defecto) Agora ben tal e como xogamos o ano pasado cun 4-3-3 na segunda volta, poñelo nesa liña de tres media significa perder sua maior cualidade (a chegada). pra esa posicion habia xente moito millor ca el, pra o traballo que habia que facer ahi nesa liña (cami, chema, roberto, ruben, e mesmo keita) a cohen matouno o sistema non foi nada persoal, de feito como xa ben dixo mil veces na primeira volta xogou bastante e mesmo foi metido polo adestrador con calzador en varias posicions (estaremos ou non dacordo nesto ultimo). A realidade é esa. |
| |
![]() |
|
| El Algas | Jan 15 2009, 01:24 PM Post #367 |
![]()
Mito Racinguista
|
Hombre,ahí tienes razón,pero yo tampoco escuché a Cohen decir lo de Israel,los rumores corren ràpido ràpido.... |
Opa Racis!!
| |
![]() |
|
| ovella negra | Jan 15 2009, 02:40 PM Post #368 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
rumores como os de nabil que non se trataba con veiga?? |
| |
![]() |
|
| El Algas | Jan 15 2009, 02:48 PM Post #369 |
![]()
Mito Racinguista
|
A mí eso no me importa,no sé si se llevarán o no,y de hecho yo contra veiga no tengo nada,no comparto alguna decisión pero yo no soy entrenador y él sí,también opino que el año pasado se podía haber hecho más,pero es opinión. |
Opa Racis!!
| |
![]() |
|
| ovella negra | Jan 15 2009, 02:53 PM Post #370 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
Eu so falaba de rumores. e me gusta que apoies a xente da casa como castiñeira, o malo é que algunha xente da creto a rumores e se poñen da parte equivocada, facendo martires a xente que levaba aqui 5 meses. E claro que se podía ter feito máis, sempre se pode facer máis (todos) sobre todo sempre hai que facer un sobresforzo cando certos estamentos buscan decapitarte deportivamente |
| |
![]() |
|
| El Algas | Jan 15 2009, 03:11 PM Post #371 |
![]()
Mito Racinguista
|
Hombre en ese sentido por descontado está que Veiga siente muchísimo mas al racing que Cohen o cualquiera de esos,pero a veces eso es lo de menos,claro está. |
Opa Racis!!
| |
![]() |
|
| ovella negra | Jan 15 2009, 03:22 PM Post #372 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
Non falaba de Cohen...pero o dos adestradores sempre é unha inxustiza. Imaxina Simeone (un mito no atleti), e que o teñan que cesar...que inxusto seria oir certas cousas |
| |
![]() |
|
| takeo | Feb 13 2009, 11:47 AM Post #373 |
|
Mito Racinguista
|
http://www.lavozdegalicia.es/ferrol/2009/0...003_7526544.htm |
Ahora y hasta siempre Racinguista hasta la muerte!!!![]() ![]() ![]() ![]()
| |
![]() |
|
| milimetros | Feb 13 2009, 01:24 PM Post #374 |
|
Mito Racinguista
|
Manda cojones. Nos chulean por todos lados. Ya era un regalo por 50.000 € de mierda, pero aún encima lo quieren gratis. Si no quieren pagar que nos lo devuelvan. Y si tiene razón el Salamanca ya era para echar a toda la directiva del Racing. |
![]() |
|
| JAVI FONDO SUR | Feb 13 2009, 04:42 PM Post #375 |
|
Director Xeral
|
Pero todo esto tiene q estar firmado, digo yo, el racing si lo hace es pq puede demostrarlo, si no hay papeles es q ya es de risa... |
![]() |
|
| Garch | Feb 13 2009, 07:08 PM Post #376 |
![]()
Presidente
|
Salamanca paga!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Palmarés-Campeón Copa Temporada 2008-2009 -Campeón de la 2ª división 4ª Temporada 2008-2009 ![]() | |
![]() |
|
| Borxo | Feb 14 2009, 12:13 AM Post #377 |
|
DIAÑO VERDE
|
Eso mismo digo yo. Tiene que estar todo firmado y requetefirmado. Hay cosas que sólo le pasan al Racing... |
![]() |
|
| ovella negra | Feb 14 2009, 11:10 AM Post #378 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
Hai que ser pardillo pra vender a alguen que sabes que non paga. 50000€ é unha cantidade baixa, ou os vexo ingresados na conta ou o xogador non sae. un clube que ten que pagar 50000 en tres plazos é que non pode pagar joder! calquer empresa mediana gasta mais en materiais |
| |
![]() |
|
| Joss | Feb 14 2009, 03:37 PM Post #379 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
Tes razon...o Salamanca xa tiña lios de pagos antes de vender, de feito perigou a entidade. Pagar 50000€ a tres prazos, parece de chiste de un equipo de 2ª...pero bueno, eles sabran e o Racing tamen. |
![]() |
|
| CaNiDoiNTeRViu | Feb 14 2009, 03:45 PM Post #380 |
|
No Olimpo do Inferniño
|
é de risa... <_< |
|
Yo no abandonaré al Racing en Tercera | |
![]() |
|
| Go to Next Page | |